Литовченко Світлана Алімівна

Литовченко Світлана Алімівна

Заступник директора з НВихР

Викладач української мови і літератури та зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст»

Методична проблема:  «Розвиток творчого потенціалу учнів шляхом впровадження новітніх технологій у процес викладання гуманітарних дисциплін»

Рябоволенко Анатолій Миколайович

Рябоволенко Анатолій Миколайович

Викладач географії, біології та інформатики

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»

Викладач професійно-теоретичної підготовки

Педагогічне звання: «Старший викладач»

Методична проблема:  «Формування ключових компетентностей у учнів ПТНЗ через організацію самостійної роботи на уроках біології та географії»

Кулик Дарія Вячеславівна

Кулик Дарія Вячеславівна

Викладач української мови і літератури, зарубіжної літератури

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст ІІ категорії»

Методична проблема:  «Розвиток комунікативних умінь та української ідентичності через взаємодію з філологією»

Ждан Ірина Андріївна

Ждан Ірина Андріївна

Викладач англійської мови та фізики

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст I категорії»

Викладач професійно-теоретичної підготовки

Методична проблема:  «Пошук шляхів та формування дидактичних умов для використання сучасних цифрових освітніх інструментів та платформ з метою розвитку навичок самостійної роботи та індивідуалізації навчання англійської мови в умовах змішаного навчання»

Орлов Володимир Олександрович

Орлов Володимир Олександрович

Керівник фізичного виховання

Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст»

Методична проблема:  «Зміцнення фізичного здоров’я молоді через запровадження здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі»

Краснокутський Володимир Якович

Краснокутський Володимир Якович

Керівник фізичного виховання

кваліфікаційна категорія: «спеціаліст II категорія»

Методична проблема:  «Формування в учнів мотивації до здорового способу життя та підвищення рівня фізичної підготовленості шляхом упровадження інноваційних технологій навчання, диференційованого підходу та інтеграції оздоровчих методик у процес фізичного виховання»