Зміст

Передмова

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

1.1. Система професійно-технічної освіти у вимірах європейського освітнього простору

1.2. Особливості компетентнісного підходу до професійної підготовки кваліфікованих робітників

1.3. Особистісно-орієнтований підхід до формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника.

1.4. Вимоги культурологічного підхіду до формування особистості майбутнього кваліфікованого робітника

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

2.1. Педагогічні технології реалізації особистісно-орієнтованого підходу в підготовці майбутніх кваліфікованих робітників

2.2. Засоби навчання в структурі педагогічної технології: дидактична характеристика, методика застосування у навчальному процесі

2.3. Проблемне навчання як основа особистісно-орієнтованих технологій підготовки кваліфікованих робітників

2.4. Застосування Case Studies технології у професійній підготовці фахівців-аграрників

РОЗДІЛ 3. ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

3.1. Психолого-педагогічні особливості навчально-пізнавальної діяльності майбутніх кваліфікованих робітників

3.2. Основні наукові положення сучасної теорії контролю знань

3.3. Організаційно-технологічні аспекти розробки тестів успішності навчання

3.4. Технологія оцінювання складності навчальних дій та тестових завдань

Висновки

Список використаних джерел