| Зміст | 
| РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ | 
| 1.1. Система професійно-технічної освіти у вимірах європейського освітнього простору | 
| 1.2. Особливості компетентнісного підходу до професійної підготовки кваліфікованих робітників | 
| РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | 
| 2.4. Застосування Case Studies технології у професійній підготовці фахівців-аграрників | 
| РОЗДІЛ 3. ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | 
| 3.2. Основні наукові положення сучасної теорії контролю знань | 
| 3.3. Організаційно-технологічні аспекти розробки тестів успішності навчання | 
| 3.4. Технологія оцінювання складності навчальних дій та тестових завдань |